بهترین فوم شستشوی صورت{معرفی بهترین برندها+ویژگی‌ها}

0 0
  • تاریخ : 1403/3/20
  • بازدید : 286
میانگین امتیاز 0.00 از 0 رای داده شده
0 0

شستشوی صورت یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین مراحل هر روتین پوستی است. تمیز کردن اصولی و درست پوست نه تنها به شفاف شدن و روشنی پوست کمک می‌کند، بلکه آن را برای جذب بهتر سرم‌ها و کرم‌های مراقبتی و درمانی هم آماده می‌کند و به هیچوجه نباید از آن غافل شوید. در این میان فرم‌های مختلفی از محصولات شوینده پوست وجود دارد و شوینده‌های فومی هم به دلیل راحتی استفاده و پاک کنندگی خوب خود محبوبیت بسیار زیادی دارد. در ادامه گزینه‌های مختلف بهترین فوم شستشوی صورت را معرفی می‌کنیم که می‌تواند در انتخاب راحت محصولات مراقبت از پوست و مو به شما کمک کند.

شوینده فومی سراوی

سراوی از برندهای معروف پوستی است و معروف به تولید محصولاتی است که در عین ملایمت، کارایی بالایی هم دارند. شوینده فومی سراوی یکی از معروف‌ترین شوینده‌های صورت این برند است که برای پوست نرمال تا چرب عرضه شده است. این شوینده سه سرامید ضروری دارد که آبرسانی عمقی پوست را تضمین می‌کند، همچنین دارای نیاسینامید است که به پوست‌های چرب کمک می‌کند تا پوستی صاف و شفاف داشته باشند.

یکی از مصرف کنندگان این محصول می‌گوید: من خیلی این محصول را دوست دارم زیرا پوستم را تمیز می‌کند و در عین حال آن را خشک هم نمی‌کند و احساس کشش ایجاد نمی‌کند. همچنین دارای عطر زیاد نیست و پوست را تحریک نمی‌کند، به علاوه چشم را هم نمی‌سوزاند.

برای آشنایی با روتین پوست چرب، مطلب آن را در بلاگ فب پابلیک مطالعه کنید.

شوینده فومی سراوی بهترین فوم شستشوی صورت

شوینده فومی لاروش پوزای مدل Toleriane Purifying

این شوینده لاروش پوزای بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست‌های حساس است که حس می‌کنند سد دفاعی پوست‌شان آسیب دیده است. این مدل شامل نیاسینامید و سرامید است که پی‌اچ پوست را در حالت نرمال نگه می‌دارد و در عین حال پاک کنندگی بسیار خوبی هم دارد. پس از شستشوی پوست احساس آرامش و شادابی خواهید داشت و به هیچوجه پوست‌‌تان تحریک نمی‌شود. این محصول توسط متخصصین پوست تست شده است، همچنین بدون روغن، مواد صابونی، سولفات و عطر است در نتیجه انواع پوست می‌توانند بدون هرچ نگرانی از استفاده از آن لذت ببرند.

شوینده فومی اردینری مدل Glucoside

برند اردینری نیازی به معرفی ندارد و همگی با ویژگی‌های جذاب آن به خوبی آشناییم. این برند محصولات پوستی مختلفی دارد که همگی درمانی و تخصصی هستند و شوینده فومی Glucoside هم یکی از این محصولات است. این شوینده بسیار ملایم و بر پایه آب است و جالب است بدانید که تنها هشت ترکیب دارد که دوتای آن‌ها هم دسیل گلوکوزید و کوکو گلوکوزید، دو پاک کننده طبیعی هستند. این محصول در ابتدا به صورت ژل است و بعد به یک فوم پاک کننده تبدیل می‌شود که پوست را به خوبی تمیز می‌کند و در عین حال آن را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.

پاک کننده فومی ملایم کدلی مدل Vinoclean

این شوینده بهترین فوم شستشوی صورت برای کسانی است که به دنبال یک شوینده ملایم با منشاء طبیعی می‌گردند. اصولا از مواد طبیعی و ارگانیک در بسیاری از محصولات برند کدلی استفاده می‌شود و این محصول هم یکی از همین موارد است. این شوینده فومی با ۹۷٪ مواد با منشاء طبیعی ساخته شده است که از جمله آن‌‌ها می‌توان به گیاهان تسکین دهنده همچون مریم گلی و بابونه و آنتی اکسیدان‌هایی مانند عصاره انگور سبز اشاره کرد. با توجه به این ترکیبات می‌تواند گفت این شوینده به نرم کردن و مرطوب کردن پوست از شستشو کمک می‌کند و همچنین برای چشم و اطراف آن هم کاملا ایمن و ملایم است.

مطلب تفاوت فوم و تونیک پاک کننده صورت صورت چیست؟ را از ما بخوانید.

پاک کننده فومی اینیسفری

در بحث روتین پوستی نمی‌توان از برندهای کره‌ای غافل شد چرا که همیشه ویژگی‌های جذابی را همراه خود دارند. اینیسفری هم یکی از برندهای معروف کره‌ی جنوبی است که محصولات طبیعی و ملایمی برای پوست تولید می‌کند، این شوینده فومی اینیسفری هم جذابیت‌های فراوانی دارد:

  • ساخته شدن پس از تحقیق روی ۲۴۰۰ نوع چای سبز کره‌ای
  • حاوی ۱۶ نوع اسید امینه مختلف برای غنی سازی و آبرسانی به پوست
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • عملکرد بسیار ملایم و بدون آسیب به سد دفاعی پوست

پاک کننده فومی اینیسفری بهترین فوم شستشوی صورت

شوینده فومی کلینیک مدل All About Clean

کلینیک یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب پوستی است که اتفاقا در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. این برند محصولات ساده و در عین حال به شدت اثر بخشی دارد و البته سابقه بسیار زیادی هم در تولید انواع محصولات از مراقبت از پوست دارد. این شوینده کلینیک هم یکی از گزینه‌های بهترین فوم شستشوی صورت است که در واقع یک فوم کرمی محسوب می‌شود. این مدل دارای آبرسان‌های طبیعی و قدرتمند از جمله هیالورونیک اسید و گلیسیرین است و می‌تواند به راحتی چربی اضافی و آرایش را از روی پوست پاک کند، همچنین فاقد چربی و سولفان یا عطر است که آن را به یک انتخاب امن و قابل اطمینان تبدیل می‌کند.

شوینده فومی کلینیک بهترین فوم شستشوی صورت

 شوینده فومی ستافیل مدل  DermaControl Oil Removing

برند ستافیل یکی از برندهای معروف تولید محصولات پوستی با سابقه بیش از ۷۰ سال است که به دلیل همین تجربه هم می‌توانید به آن اعتماد کنید. ستافیل اکثر محصولات خود را طوری در نظر می‌گیرد که در عین کارایی بالا، برای پوست‌های حساس هم مفید و کاربردی باشد. این مدل برای پوست‌های چرب و حساس طراحی شده است و چربی اضافی پوست را بدون ایجاد خشکی و کشیدگی روی پوست به راحتی از بین می‌برد. این شوینده پی‌اچ بسیار متعادل و ضد حساسیت دارد و پوست‌تان بعد از هربار استفاده احساس نرمی، سلامتی و درخشندگی خواهد داشت.

شوینده فومی ستافیل بهترین فوم شستشوی صورت

بیشتر بخوانید: فوم شستشوی صورت چیست؟

فوم پاک کننده لانکوم مدل Mousse Eclat

بهترین فوم شستشوی صورت لوکس و خاص مربوط به برند معروف فرانسوی لانکوم است. این فوم یک فرمول بسیار سبک و ملایم دارد که البته قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی هم دارد. با این فوم می‌توانید خیلی راحت همه آلودگی‌ها و باقیمانده مواد آرایشی را از روی پوست خود پاک کنید و پوستی درخشان و صاف را بر جا می‌گذارد. این محصول شامل ترکیباتی مانند عصاره‌‌های آنزیمی میوه‌ها است که تاثیر انتی اکسیدانی داشته و پوست را شاداب و روشن می‌کند.

شوینده فومی لانکوم بهترین فوم شستشوی صورت

فوم پاک کننده صورت فب پابلیک

اگر به دنبال یک برند مطرح و مناسب ایرانی می‌گردید که قیمت مناسب‌تری داشته باشد، برند فب پابلیک می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. این برند دارای فوم شوینده هم هست که برای انواع پوست‌ها مناسب است. این فوم پاک کنندگی کاملا کافی و مناسبی دارد اما در عین حال خشن هم نیست و فرمولاسیون کاملا ملایمی دارد. از ترکیبات مفید این محصول می‌توان به آلوئه ورا و مشتقات روغن نارگیل اشاره کرد که از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند و البته ضد التهاب هم هست.

شوینده فومی فب پابلیک بهترین فوم شستشوی صورت

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از گزینه‌های بهترین فوم شستشوی صورت را معرفی کردیم. این که کدام یک از این محصولات از همه بیشتر برای شما مناسب باشد بیش از هر چیزی به ترجیحات و شرایط خود شما برمی‌گردد. این یعنی با توجه به نوع پوست خود، هدف‌تان از روتین پوستی و البته بودجه‌ای که در اختیار دارید باید یک محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید. البته میزان موفقیت در استفاده هم به این برمی‌گردد که به صورت مداوم و منظم از محصولات خود بهره ببرید تا پوستی سالم و درخشان داشته باشید.

سوالات متداول

فوم شستشوی صورت چیست؟

فوم شستشوی صورت در واقع یک محصول پاک کننده پوست است که بافت سبک و کاملا کف‌مانند دارد. فوم شستشو باید روی پوست خیس استفاده شود و قدرت پاک کنندگی خوبی دارد.

بهترین فوم شستشوی پوست چرب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین فوم شستشوی پوست چرب باید فاقد چربی باشد و با ترکیباتی مانند نیاسینامید و عصاره چای سبز یا موارد مشابه به کنترل چربی پوست کمک کند.

بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست خشک کدام است؟

برای این نوع پوست باید به سراغ شوینده‌های کاملا ملایم بروید که حاوی ترکیبات آبرسان مانند هیالورونیک اسید و موارد نرم کننده کانند گلیسیرین باشد، همچنین از شوینده‌های صابونی و الکلی در آن استفاده نشده باشد.

 

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

نظر دهید

گزارش

نظرات کاربران

اینستاگرام ما