معرفی ۱۰ تا از بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده

0 0
  • تاریخ : 1403/1/15
  • بازدید : 681
میانگین امتیاز 2.50 از 1 رای داده شده
0 0

بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده، یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد برای داشتن پوستی صاف و روشن و عاری از آکنه است. اما با وجود تنوع زیاد محصولات در بازار، انتخاب بهترین کرم می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد.

کرم‌های ضد جوش در ترکیبات خود موادی دارند که باکتری‌های مولد آکنه و جوش را از بین برده و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر برخی از این کرم‌ها به واسطه وجود ترکیبات لایه‌بردار و روشن‌کننده، جای جوش و تیرگی‌های پوست را نیز از بین می‌برند. با خرید محصولات مراقبت از پوست و مو و این نوع کرم‌ها که به طور همزمان هم ضد جوش هستند و هم روشن‌کننده، در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید و یک محصول دو منظوره خریداری نموده‌اید!

اما بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده در بازار چیست؟ موضوعی که باعث شد تصمیم بگیریم این پست از مجله فب پابلیک را به معرفی 10 تا از بهترین کرم های ضد جوش و سفید کننده اختصاص بدهیم. پس اگر به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت میدهید تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

بهترین مارک کرم ضد جوش و سفید کننده

قبل از اینکه به معرفی کرم های ضد جوش و سفید کننده بپردازیم، لازم است کمی بیشتر با ویژگی‌های کرم مورد نظر خود آشنا شوید.

به طور کلی متخصصان پوست چهار عنصر کلیدی را برای مبارزه با آکنه معرفی می‌کنند:

  1. اسید سالیسیلک: این اسید با لایه‌برداری ملایم، منافذ پوست را از چربی و سلول‌های مرده پاکسازی می‌کند و از بروز جوش جلوگیری می‌کند.
  2. بنزوئیل پراکسید: این ترکیب باکتری‌های مولد جوش را از بین می‌برد و به درمان جوش‌های فعال کمک می‌کند.
  3. آداپالن: این ترکیب شبیه به ویتامین A است و به تنظیم ترشح چربی پوست و بازسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند.
  4. اسید آزلائیک: این اسید با خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی، به درمان جوش‌های التهابی و سرسیاه کمک می‌کند.

پس بهتر است محصولی که خریداری می‌کنید، حداقل یکی از عناصر گفته شده را در ترکیبات خود داشته باشد. در ادامه لیستی از 10 تا از بهترین کرم‌های ضد جوش و سفید کننده را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  1. کرم ژل شفاف کننده الی ژن

کمپانی الی ژن، یکی از شرکت‌های داروسازی معتبر است که محصولات پوستی خود را برای تمامی انواع پوست تولید می‌کند. یکی از محصولات چند منظوره این شرکت، کرم ژل شفاف کننده است که به طور تخصصی برای پوست‌های چرب تولید شده و سایر پوست‌ها نیز اجازه استفاده از آن را دارند.  

آنچه این کرم را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز نموده است، خاصیت خشک کردن جوش‌ها توسط این کرم است. معمولاً در فرآیند خشک کردن جوش، پوست کم آب و دهیدراته شده و حس کشیدگی به مصرف کننده دست می‌دهد، اما خبر خوب این است کرم ژل شفاف کننده الی ژن، حاوی آبرسان است و مانع خشکی و دهیدراته شدن پوست می‌شود. علاوه بر این در بلند مدت، پوست روشن تری را به شما هدیه می‌دهد.

کرم ژل شفاف کننده الی ژن

  1. کرم ضد جوش ویتالیر

کرم ضد جوش و روشن کننده ویتالیر، محصولی با ترکیبات موثر برای درمان جوش و جای لک است که به عنوان یکی از بهترین کرم‌های ضد جوش و سفید کننده در بازار ایران شناخته می‌شود.

ترکیبات ضد میکروبی و ضد التهابی این کرم، به سرعت جوش‌ها را از بین می‌برد و از بروز جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند و با دارا بودن ویتامین C، به روشن شدن رنگ پوست و رفع جای جوش کمک می‌کند. این محصول با فرمولاسیون ملایم، برای نوع پوست قابل استفاده است.

کرم ضد جوش ویتالیر

  1. سرم ضد آکنه دمودکسیلین

سرم ضد آکنه دمودکسیلین، یکی دیگر از محصولات ایده‌آل برای کنترل چربی پوست و درمان جوش‌های سرسیاه و چرکی است. این سرم با تنظیم ترشح چربی غدد پوستی، از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند و ترکیبات ضد میکروبی و ضد التهابی آن، به سرعت جوش‌ها را از بین می‌برد.

همچنین با التیام پوست، قرمزی و التهاب ناشی از جوش را بهبود می‌دهد و با لایه برداری ملایم پوست، به روشن شدن رنگ پوست و رفع جای جوش کمک می‌کند. خبر خوب این که سرم ضد آکنه دمودکسیلین برای تمامی انواع پوست از جمله پوست های چرب در روتین پوست چرب، خشک و مختلط قابل استفاده است.

سرم ضد آکنه دمودکسیلین

  1. کرم آزلائیک اسید برایت مکس

آزلائیک اسید برایت مکس، محصولی ایده‌آل برای پوست‌های حساس است که با بهره‌گیری از عصاره کالاندولا، التیام و آرامش را به پوست شما هدیه می‌دهد. عصاره کالاندولا با خاصیت ضد التهابی قوی، قرمزی و التهاب پوست‌های حساس را التیام می‌بخشد و با خواص آنتی باکتریال، از پوست در برابر عوامل بیماری‌زا محافظت می‌کند.

علاوه بر این با حفظ رطوبت پوست، از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری کرده و به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی، پوست را در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس حافظت می‌کند.

آزلائیک اسید برایت مکس با دارا بودن عصاره کالاندولا، انتخابی ایده‌آل برای افراد با پوست‌های حساس است که به دنبال محصولی ضد جوش و ضد لک می‌باشند. این محصول با ملایمت و بدون ایجاد تحریک، به درمان جوش‌های التهابی و سرسیاه کمک می‌کند و لک‌های قهوه‌ای ناشی از جوش و آفتاب را نیز به مرور زمان کمرنگ می‌کند.

کرم آزلائیک اسید برایت مکس

  1. ژل کرم ضد جوش سینره

آیا به دنبال یک محصول چند کاره برای پوست چرب و مستعد آکنه هستید؟ ژل کرم صورت سینره با ترکیبات منحصر به فرد خود، راه حلی ایده آل برای رفع مشکلات پوستی شما ارائه می‌دهد.

این محصول با وجود خاصیت ضد جوش، به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی پوست آن کمک می‌کند و با از بین بردن لک‌های ناشی از جوش و آکنه، به روشن شدن و شفاف شدن پوست شما کمک می‌کند.

خاصیت ضد التهابی این کرم، قرمزی و التهاب ناشی از جوش را التیام می‌بخشد و در نهایت با برخورداری از ترکیبات ضد باکتریایی مانند روغن درخت چای، به طور موثری از تکثیر باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و به درمان انواع جوش‌های سرسیاه و التهابی کمک می‌کند.

ژل کرم ضد جوش سینره

  1. کرم ضد جوش بیوآکوا

کرم ضد جوش فوری بیوآکوا با ترکیبات منحصر به فرد و قدرت اثرگذاری بالا، به سرعت جوش‌ها را خشک و از بین می‌برد و پوستی صاف و شفاف را به شما هدیه می‌دهد.

 این کرم با قدرت نفوذ بالا، به سرعت به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و جوش‌ها را از بین می‌برد و با تنظیم ترشح چربی پوست، از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

خاصیت ضد التهابی این محصول، از ایجاد لک و اسکار ناشی از جوش جلوگیری می‌کند و با دارا بودن ترکیبات روشن کننده، به شفاف شدن و روشن شدن رنگ پوست کمک می‌کند. کرم ضد جوش بایو آکوا بافت نرم و سبکی دارد که به سرعت جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

خرید این محصول به افراد دارای پوست‌های چرب و مستعد آکنه، کسانی که به دنبال یک کرم ضد جوش قوی و فوری هستند، افرادی که به دنبال جلوگیری از ایجاد لک و اسکار جوش هستند و کسانی که خواهان پوستی صاف، شفاف و روشن هستند توصیه می‌شود.

کرم ضد جوش بیوآکوا

  1. ژل ضد جوش موضعی پرودرما 

ژل ضد جوش موضعی پرودرما، محصولی قوی و اثرگذار برای درمان انواع جوش‌های سرسیاه، سر سفید، چرکی و التهابی است. این محصول با ترکیبات منحصر به فرد خود، به شما در داشتن پوستی صاف و شفاف کمک می‌کند.

 این ژل با قدرت نفوذ بالا، به سرعت به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و انواع جوش‌های سرسیاه، سر سفید، چرکی و التهابی را از بین می‌برد و با باز کردن منافذ پوستی، موجب خروج سموم و تمیز شدن منافذ پوستی می‌شود.

با خاصیت لایه برداری، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و به روشن شدن و شفاف شدن پوست کمک می‌کند و با خاصیت ضد التهابی، از ایجاد لک و اسکار ناشی از جوش جلوگیری می‌کند. این ژل برای انواع پوست، به خصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است.

ژل ضد جوش موضعی پرودرما

  1. کرم ضد جوش ژیناژن

کرم ضد جوش ژیناژن، محصولی منحصر به فرد با مزایای متعدد برای درمان جوش و آکنه و روشن شدن پوست است. این کرم برخلاف بسیاری از ضد جوش‌های دیگر که فقط بی‌رنگ هستند، در دو نوع رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شود تا نیازهای مختلف افراد را برآورده کند.

کرم ضد جوش ژیناژن با خاصیت ضد باکتریایی، از تکثیر باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین خاصیت ضد التهابی آن، قرمزی و درد ناشی از جوش را التیام می‌بخشد و برای پوست‌های حساس نیز مناسب است و باعث تحریک و التهاب پوست نمی‌شود.

کرم ضد جوش ژیناژن با دارا بودن ویتامین A، به روشن شدن پوست و از بین بردن لک‌های ناشی از جوش کمک می‌کند و با کنترل چربی پوست و منافذ باز، از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

کرم ضد جوش ژیناژن

  1. کرم ضد جوش نوتروژینا

اگر به دنبال یک خرید کرم مرطوب کننده بدن و ضد جوش قوی برای پوست‌های خشک و مستعد جوش خود هستید، کرم مرطوب کننده و ضد جوش نوتروژینا مدل Sivilce Karsiti با ترکیبات منحصر به فرد خود، به شما در داشتن پوستی صاف، شفاف و شاداب کمک می‌کند.

این کرم با وجود خاصیت ضد جوش، به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن کمک می‌کند و با دارا بودن ترکیبات ضد باکتریایی، از تکثیر باکتری‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و به درمان جوش‌های موجود کمک می‌کند.

کرم ضد جوش نوتروژینا مدل Sivilce Karsiti برای پوست‌های خشک و مستعد جوش فرموله شده است و باعث خشکی و تحریک پوست نمی‌شود و با کنترل چربی پوست، به کوچک شدن منافذ باز پوست کمک می‌کند.

کرم ضد جوش نوتروژینا

10. کرم ضد جوش فیس دوکس

کرم ضد جوش فوری فیس دوکس با ترکیبات منحصر به فرد و اثرگذاری سریع، به شما در داشتن پوستی صاف و شفاف کمک می‌کند.

این کرم با قدرت نفوذ بالا، به سرعت به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و جوش‌ها را از بین می‌برد و با تنظیم ترشح چربی پوست، از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

خاصیت ضد التهابی آن، از ایجاد اسکار و لک ناشی از جوش جلوگیری می‌کند و با لایه برداری ملایم، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و به روشن شدن و شفاف شدن پوست کمک می‌کند.

کرم ضد جوش فیس دوکس

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ فروشگاه اینترنتی فب پابلیک درباره انواع کرم ضد جوش و سفید کننده صحبت کردیم و یک لیست 10 تایی از این محصولات را در اختیار شما قرار دادیم. یادآوری میکنیم که این محصولات بر اساس نوع پوست (خشک، چرب، مختلط) فرموله می‌شوند، پس لازم است پیش از خرید، پوست خود را به درستی بشناسید و محصول مناسب انتخاب نمایید.

همچنین در بین محصولات متنوع موجود در بازار، به دنبال کرم‌هایی باشید که ترکیبات لایه بردار (مانند روغن درخت چای) و ویتامین‌های روشن کننده (مانند ویتامین A و C) در ترکیبات خود داشته باشند.

فراموش نکنید که محصولات پوستی طیف گسترده‌ای دارند و انتخاب برند معتبر با تاییدیه‌های لازم، از کیفیت و اثربخشی کرم اطمینان حاصل می‌کند.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره کرم ضد جوش و سفید کننده در اختیار شما قرار داده باشد.

سوالات متداول

بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده ایرانی کدام است؟

کرم آزلائیک اسید برایت مکس، سرم ضد آکنه دمودکسیلین، کرم ژل شفاف کننده اُلی ژن، ژل ضد جوش موضعی پرودرما، کرم ضد جوش ژیناژن، کرم ضد جوش فیس دوکس، کرم ضد جوش ویتالیر و ژل کرم ضد جوش سینره محبوب ترین محصولات ضد جوش و سفید کننده ایرانی هستند.

بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده خارجی کدام است؟

کرم ضد جوش بیوآکوا و کرم ضد جوش نوتروژینا از جمله بهترین کرم‌های ضد جوش و سفید کننده خارجی هستند.

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

نظر دهید

گزارش

نظرات کاربران

اینستاگرام ما